Khan Saen Sokh ���� 2021.

Khan Saen Sokh 2021. Phnom Penh Cambodia . It's located in Phnom Penh Province .

Thursday 5 November 2015

Street Photography , Candid Portraits # 739. Street Style .


Street Photography | Karlshamn | Sweden
                                                                                                                                                   
I'm waiting for the elevator , girls with the waste mountain stepping out of the elevator , as I was waiting for , I got a look from one of the girls , I am pleased that one looking at me , so I do not live in a delusion of being invisible .

Gatufotografering | Karlshamn | Sweden
                                                                                     
Jag väntar på hissen , flickorna med sopberget kliver ut ur hissen , som jag stod och väntade på , jag fick en blick från en av flickorna , det gläder mig att man ser mig , så att jag slipper leva i någon villfarelse av att vara osynlig .
 
Karlshamns Bilder , Karlshamns Foto . Sweden .