Khan Saen Sokh ���� 2021.

Khan Saen Sokh 2021. Phnom Penh Cambodia . It's located in Phnom Penh Province .

Friday 13 November 2015

Street Photography , Candid Portraits # 747. Street Style .


Street Photography | Karlshamn | Sweden
                                                                                                                                                   
Went past the newspaper room in the Library , saw this man who apparently read something in the newspaper that captivated him , I came from the outside and in , so I could not adjust the camera , I had to make do with what I got , I took the picture on the fly .
Gatufotografering | Karlshamn | Sweden
                                                                                     
Gick förbi tidnings rummet på Biblioteket , fick syn på den här mannen som tillsynes läste något i tidningen som fängslade honom , Jag kom utifrån och in så jag han inte ställa om kameran , jag fick hålla tillgodo med det jag fick i bild väg , jag tog bilden i farten .
 
Karlshamns Bilder , Karlshamns Foto . Sweden .