Khan Saen Sokh ���� 2021.

Khan Saen Sokh 2021. Phnom Penh Cambodia . It's located in Phnom Penh Province .

Sunday 13 December 2015

Street Photography , Candid Portraits # 777. Street Style .


Street Photography | Karlshamn | Sweden
                                                                                                                                                   
The last time I have missed the challenge to be close to the people in my pictures , last image of Santa Claus handing out candy to all the kids got me to return closer to the people , I depicts and it feels good , I'll see if I can get any eye contact , he with the baby on his shoulders went in his own thoughts and did not even see me , the child had an eye on the surroundings and what happened .
 
Gatufotografering | Karlshamn | Sweden
                                                                             
Den sista tiden har jag saknat utmaningen att vara helt nära människorna i mina bilder , förra bilden av jultomten som delade ut godis till alla barnen fick mig att åter gå närmare folket som jag avbildar och det känns bra , jag får se om jag kan få någon ögon kontakt , han med barnet på sina axlar gick i sina egna tankar och såg mig inte ens , barnet hade koll på omgivningen och vad som händer .
 
Karlshamns Bilder , Karlshamns Foto . Sweden .