Khan Saen Sokh ���� 2021.

Khan Saen Sokh ���� 2021. Phnom Penh Cambodia . It's located in Phnom Penh Province .

Tuesday 5 April 2016

Street Photography , Candid Portraits # 891. Street Style .


Colour  |  Street Photography | Karlshamn | Sweden 
                                                                                                 
I would also buy some potatoes so while waiting for my turn , I took a picture of this man who stood and picked potatoes in a plastic bag , when he was done and would go then he looked at me , but said nothing and I got a picture and potatoes also .
Gatufotografering | Karlshamn | Sweden 
                                                                                                  
Jag skulle också köpa lite potatis , så i väntan på min tur , så tog jag en bild på den här mannen som stod och plockade potatis i en plastpåse , han tittade på mig men sa ingenting , jag fick en bild och potatis också .
 
Karlshamns Bilder , Karlshamns Foto . Sweden .