Khan Saen Sokh ���� 2021.

Khan Saen Sokh ���� 2021. Phnom Penh Cambodia . It's located in Phnom Penh Province .

Saturday 11 June 2016

Street Photography , Candid Portraits # 958. Street Style .


Street Photography | Karlshamn | Sweden
                                                                                                 
My strolling took me to the harbor area , I figured there's usually people strolling around , I do not know if I was early or late , only met a female flaneur who discovered my camera , I think it was the unstable weather , that made everyone had gone home .
Gatufotografering | Karlshamn | Sweden
                                                                                                   
Mitt flanerande tog mig till hamnområdet , jag tänkte att där brukar det vara folk som flanerar omkring , jag vet inte om jag var tidigt eller sent ute , mötte endast en kvinnlig flanör som upptäckte min kamera , jag tror att det var det ostadiga vädret som gjorde att alla hade gått hem .
 
Gatufoto | Karlshamn | Sweden .